4. Uluslararası Karikatür Yarışması 2021 Fas

4. Uluslararası Karikatür Yarışması 2021 Fas.. 
Konu: 1: "Coronavirüs dünyayı nasıl değiştirdi".. Konu: 2: Karikatürcü Mustafa ANFLOUS Hakkında.. FormatA4300 dpiJPG JPEG ve ücretsiz teknikler.. Yeni Son tarih: 30/9/2021.. Katılımcı başına eser sayısı 2 (iki) ile sınırlıdır.





4. Uluslararası Karikatür Yarışması 2021 Fas


Yönetmelikler
Yarışmaya katılan herkes, kuralların koşullarını ve Jüri kararlarını kabul eder.

Konu - 1:
"Coronavirüs dünyayı nasıl değiştirdi"

Yarışmaya katılım koşulları
Katılımcı başına eser sayısı 2 (iki) ile sınırlıdır. Eserler Fas'ta veya yurtdışında yayınlanmamış, sergilenmemiş veya ödül almış olamaz.
Format: A4, 300 dpi, JPG / JPEG ve serbest teknikler
• Yeni Son tarih: 30/9/2021
Belirlenen koşulları karşılamayan işler. Bu düzenlemelerde yarışma için dikkate alınmayacaktır.

Karikatürleri Gönderme Adresi:
magrebtoon@gmail.com
arabetoon@gmail.com


Konu - 2:
Karikatürcü Mustafa ANFLOUS Hakkında..

Fas'taki en eski karikatürcü olarak kabul edildi
Mustafa ANFLOUS'a göre karikatürcü, işinin peşinden koşar ve eserleri için sürekli fikir arar. “Toplumun sorunlarıyla ilgileniyor” dedi.
Skhirat şehrinde doğdu, ilkokulun ilk yılından itibaren çizmeyi seven yetenekli bir çocuk olarak başlayın.

Karikatür fikri 1970'lerin sonlarında, kurucusu Bay Mohamed Filali için beni teşvik eden bir grup karikatürcüyle birlikte Akhbar Al-Souq gazetesinin yayınlanmasıyla başladı. karikatüre ve aslında son sayısında benim için birkaç karikatür yayınladı ve bu yasak olduğu için piyasa haberlerinin sonu oldu ve arkadaşım Sihami'ye göre gazete için iyi bir alametti ve oradan Karikatürü çok sevdim ve benim bir parçam oldu ve kanın vücudumda dolaşmasını kolaylaştırdı ve orada burada bazı çizimler yayınlamaya başladım (Al-Muthaq gazetesi - Körfez Savaşı sırasında Sosyalist Birlik - haftalık sırlar) ) ve nihayet 1991'den 2007'ye kadar haftalık basının haftasında kuruldum Al-Massa gazetesinin yayınlanmasıyla, özellikle bana tam özgürlük veren Rachid Nini şirketi olmak üzere personeli ile çalışma onuruna sahip oldum. ve bir dilek dışında bir kez bile müdahale etmemiştir ve etmeyecektir.

Sergilere gelince, bazılarına yurt içinde katıldım (Marakeş - Agadir - Chaouen - Rabat). Organizatörden bahsetmediğim için özür dilerim.


Mohamed Amora ve Gülümseme programının sahibini burada mutlaka anıyorum. 80'li yılların ortalarında, onur konuğu ve bazı karşılaşmaların portresini yapan şovun ekibindeydim. bazı enstitülerde yaptığım ve Uluslararası Af Örgütü tarafından düzenlenenler gibi belirli çizimleri seçtiğim için tahkim komisyonlarından bir kez daha yasaklandım,

Web sayfası MağripToon
Kaynak: MağripToon
(Çeviri: Google Translate)
  
  
Katılım FORMU

Daha yeni Daha eski