"Afganistan'da Demokrasi İçin".. Afiş, Karikatür, Resim, Grafik, Fotoğraf Festivali 2021

Yardım için işaret.. 
Dünya Afganistan'daki İnsanlara Yardımı Duydu.. Maksimum 2 eser.. 2000 piksel.. 300 dpi.. Son Tarih: 7/10/2021.. Konusu, bir el aracı olarak yardım sinyali ve sürgünde yardım ifadesidir.. 
Sergi her tekniğe açıktır.. Serginin tüm bildirileri dijital kitap ile birlikte yayınlanacaktır.. Afganistan halkını kurtarmak için mobil ve amatör fotoğraflarla yardım kampanyasına katılın.





"Afganistan'da Demokrasi İçin".. Afiş, Karikatür, Resim, Grafik, Fotoğraf Festivali 2021

Yardım için sinyal
Afganistan'ı kurtarmak için bu kampanyaya katılın, böylece sesiniz dünya tarafından duyulabilir.

Afganistan'daki insanlara yardım edin
- Teması, bir el aracı olarak yardım sinyali ve sürgünde yardım ifadesidir.
- Sergi her tekniğe açıktır.
- Her katılımcı en fazla 2 eser sunabilir.
- Her parça 2000 piksel uzunluk ve genişlikte ve 300 dpi ile jpeg formatında olmalıdır.


-Her katılımcı, kendi sunumunu gelecekteki yayınlarında ve sergilerinde kullanmak için yardım için Sinyali kabul etmelidir.

- Son teslim tarihi: 7 Ekim 2021

- Gönderiler e-posta ile gönderilmelidir: thesignalforhelp@gmail.com
- Serginin tüm bildirileri dijital kitap ile birlikte yayınlanacaktır.
- Afganistan halkını kurtarmak için mobil ve amatör fotoğraflarla yardım kampanyasına katılın.
- Mr.Reey Raz - SeyedMeysam Aghaseyed Hosseini koordinasyonunda ve kalem Türkiye, shuddhashar, çocuk sağkalımı ve perspolic sayesinde

Serginin tüm gönderileri, dijital bir kitapla birlikte yayınlanacaktır.
Afganistan halkını kurtarmak için amatör fotoğraflar ve yardım kampanyası için sinyale katılın.

Instagram / thesignalforhelp
Twitter / signalforhelp

This content was compiled by PencereMizah
Bu içerik Pencere Mizah tarafından derlenmiştir.
Daha yeni Daha eski