Adım Adım Kurbağa Çizmeyi Öğrenin

Hayvanlar çizmesi en eğlenceli konular arasındadır. Ve bir kedi ya da köpek çizmiş olsanız da, muhtemelen çizmeye doyamadığınız birkaç yaratık vardır. Yarım saat kadar vaktiniz varsa, o zaman bu kurbağa eğitimine atlamaya ne dersiniz? Sadece 12 adımda bu harika amfibi nasıl oluşturacağınızı öğreneceksiniz. 1-4. Adımlar: 
İlk önce oval bir gövde ve bir çift bükülmüş bacak çizmek isteyeceksiniz. Şimdi kurbağanın vücudunun önüne geçeceğiz ve ön



Parlak yeşilden çarpıcı bir turuncuya kadar, kurbağalar birçok şekil ve boyutta gelir. Günümüzde bu amfibileri tipik olarak gösterişli sıçramaları ve yüksek sesli vızıltılarıyla ilişkilendirsek de, onlar hakkında bilinmesi gereken daha çok şey var. Aslında, en eski kurbağa, dinozorların zamanına kadar izlenebilir ve bu da onları eski bir hayvan türü yapar.

Bu muhteşem yaratığı nasıl çizeceğinizi öğrenmek ister misiniz? Bu eğitim, bir kurbağanın nasıl çizileceğini 12 kolay adıma ayıracak. Devam etmek için kurşun kalem, silgi, kalem ve kağıt gibi bazı temel çizim malzemelerine ihtiyacınız olacak. başlamaya hazır mısın? O zaman bir kurbağa çizelim!



Adım Adım Kurbağa Çizmeyi Öğrenin

Hayvanlar çizmesi en eğlenceli konular arasındadır. Ve bir kedi ya da köpek çizmiş olsanız da, muhtemelen çizmeye doyamadığınız birkaç yaratık vardır.
Yarım saat kadar vaktiniz varsa, o zaman bu kurbağa eğitimine atlamaya ne dersiniz? Sadece 12 adımda bu harika amfibi nasıl oluşturacağınızı öğreneceksiniz.


Parlak yeşilden çarpıcı bir turuncuya kadar, kurbağalar birçok şekil ve boyutta gelir. Günümüzde bu amfibileri tipik olarak gösterişli sıçramaları ve yüksek sesli vızıltılarıyla ilişkilendirsek de, onlar hakkında bilinmesi gereken daha çok şey var. Aslında, en eski kurbağa, dinozorların zamanına kadar izlenebilir ve bu da onları eski bir hayvan türü yapar.

Bu muhteşem yaratığı nasıl çizeceğinizi öğrenmek ister misiniz? Bu eğitim, bir kurbağanın nasıl çizileceğini 12 kolay adıma ayıracak. Devam etmek için kurşun kalem, silgi, kalem ve kağıt gibi bazı temel çizim malzemelerine ihtiyacınız olacak. başlamaya hazır mısın? O zaman bir kurbağa çizelim!

Photo & Art: Margherita COLE | My Modern Met
1. adım

Adım 1: Vücut Çizimi
İlk olarak büyük, eğik bir oval çizerek gövdeyi oluşturacağız.

2. adım

Adım 2: Uyluğu Kazan
Ardından, ovalin sol ucuna geçeceğiz ve kurbağanın uyluğunu oluşturmak için daha küçük bir elips ekleyeceğiz.

3.adım

Adım 3: Diğer Uyluğu Ekle
Ovalin diğer tarafına başka bir elips şekli çizerek diğer uyluğu ekleyin.

4. adım

Adım 4: Arka Ayakları Bitirin
Daha sonra kurbağanın bacaklarını biraz daha tanımlayacağız. Bu yüzden size en yakın elipsten başlayarak, bacak katlanmış gibi görünene kadar ikiye bölün. Ardından, kurbağanın dizinin altına dört ayak parmağını hafifçe çizin.

Diğer arka bacağa geçin ve ortasına bir çizgi çizin ki o da katlanmış gibi görünsün.


5. adım


Adım 5: Ön Bacak Kazanın
Şimdi kurbağanın vücudunun önüne geçeceğiz ve ön ayaklardan birini ekleyeceğiz. Hafifçe bükülmüş bir bacak oluşturmak için iki dikdörtgen şekil kullanın.

6. adım

Adım 6: Ayak Ekleyin
Üst bacağın ucuna üç uzun ayak parmağı ekleyin. Her parmak bir daire ile bitmelidir.

7. adım

Adım 7: Kafasını Kazan
Ardından, kafanın temelini oluşturmak için kurbağanın vücudunun sağ ucuna yarım oval çizin.

8. adım

Adım 8: Başı Tanımlayın
Daha sonra, tepeye dairesel bir çıkıntı ekleyerek, kare uçlu bir burun çizerek ve ardından başın içine büyük, oval bir göz çizerek kafayı tanımlayın.

9. adım

Adım 9: Diğer Ayağı Ekle
Diğer üst ayağı kurbağanın kafasının hemen altına eklemeyi unutmayın. Bir kez daha, dairelerle biten üç parmak çizeceksiniz.

10. adım

Adım 10: Diğer Ayağı Ekle
Ayrıntı eklemeden önce, çizimi şu ana kadar hassaslaştırmak faydalı olacaktır. Bu nedenle, gereksiz kurşun kalem izlerini silmek için silginizi kullanın. Bu, kurbağanın oranlarını incelemek ve gerekli değişiklikleri yapmak için iyi bir zamandır.

11. adım

Adım 11: Kalan Ayrıntıları Ekleyin
Ayrıntıları ekleyerek kurbağa çizimini çıkarın. Çizilecek temel özelliklerden bazıları, göz çevresinde uzun yuvarlak çizgiler, arkada bir çıkıntı ve eklemlerin etrafındaki bazı küçük işaretlerdir.

12. adım

Adım 12: Mürekkep ve Renkli Çizimin Üzerinden Geçin
Son olarak, mürekkeple üzerinden geçerek çiziminizi bitirmenin zamanı geldi. En sevdiğiniz kalemi alın ve tüm kalem işaretlerinin üzerinden yavaşça geçin. Mürekkebin bulaşmasından korkuyorsanız, çizim yapan elinizin altına bir parça kağıt koyun. Göz gibi tüm siyah alanları sona saklayın.

İllüstrasyonunuzu siyah beyaz bırakabilir veya renkli ile doldurabilirsiniz. Tebrikler! Kurbağa çizmeyi öğrendin. (Kaynak: mymodernmet.com)

Referans: Francisco Puñal Suárez 
Çizim Listesi
Facebook

Bu içerik Pencere Mizah tarafından derlenmiştir.
Daha yeni Daha eski