TED Eskişehir Koleji "Uzaktan Eğitim" Karikatür Yarışması 2020 Eskişehir Türkiye

1- Yarışmanın konusu "Uzaktan Eğitim"
Dünyamız ve ülkemizin yaşamakta olduğu salgın hastalık hayatımızda pek çok değişiklik yapmamıza neden oldu. Bu kapsamda eğitim öğretimde de önemli değişikliklerle karşı karşıya geldik. Öğretim okullardan  evlere taşındı. Sınıf yok, yazı tahtası yok, yanımızda kalemtraşını isteyebileceğimiz arkadaşımız yok. Öğretmenimiz var ama yanımızda değil. Derslerimizi televizyon, bilgisayar ekranı gibi

TED Eskişehir Koleji "Uzaktan Eğitim" Karikatür Yarışması 2020 Eskişehir Türkiye


Şartname
1- Yarışmanın konusu "Uzaktan Eğitim"
Dünyamız ve ülkemizin yaşamakta olduğu salgın hastalık hayatımızda pek çok değişiklik yapmamıza neden oldu. Bu kapsamda eğitim öğretimde de önemli değişikliklerle karşı karşıya geldik. Öğretim okullardan  evlere taşındı. Sınıf yok, yazı tahtası yok, yanımızda kalemtraşını isteyebileceğimiz arkadaşımız yok.
Öğretmenimiz var ama yanımızda değil. Derslerimizi televizyon, bilgisayar ekranı gibi elektronik araçlarla uzaktan yapmaya başladık. Belki de kedimiz Boncuk klavyenin üzerinden inmiyor. Hiç alışık olmadığımız bir öğrenme biçimi. Kolaylıkları olduğu kadar zorlukları da var.

Karikatür sanatçılarından bu yeni öğrenme biçimini çizgileri ile dile getirmelerini istiyoruz.

2- Yarışmaya tüm TED okullarının ilk, orta ve lise öğrencileri katılabilir.
3- Karikatürler 29 Nisan 2020 tarihine kadar aşağıda belirtilen yarışma adresine (TED Eskişehir Kolejine) posta ile ulaştırılacaktır.
4- Bir yarışmacı en fazla üç (3) karikatürle yarışmaya katılabilir.
5- Karikatürler daha önce herhangi bir ödül almamış olmalıdır. 
6- Karikatürler A3 ya da A4 boyutlarında paspartusuz olmalıdır.
7- Karikatürlerde her türlü teknik (renkli, siyah-beyaz) kullanılabilir. 
8- Karikatürlerin arkasına okunaklı harflerle adı, soyadı, okulu, sınıfı, şubesi, numarası ve adresi yazılacaktır.
9- Yarışma sonuçları 4 Mayıs 2020 tarihinde açıklanacaktır.
10- Ödül alan ve seçilen karikatürler bir albümde toplanarak yarışmacılara gönderilecektir.
11- Yarışma jürisi ayrıca belirlenecektir.

12- TED Genel Merkezi ve Okulumuz tarafından Verilecek Ödüller:
Birincilik Ödülü- 1000 TL Hediye Çeki (Kitap)
İkincilik Ödülü- 750 TL Hediye Çeki (Kitap)
Üçüncülük Ödülü- 500 TL. Hediye Çeki (Kitap)
TED Eskişehir Koleji Özel Ödülü- 250 TL. Hediye Çeki (Kitap)

13- İletişim:
TED Eskişehir Koleji
Yukarı Söğütönü Mahallesi
Söğüt ve Uludere Yolu Caddesi
No: 564
Tepebaşı - Eskişehir

Tel: (0.222) 433 22 14-13
E-mail: tedeskisehir@tedeskisehir.k12.tr


Bu içerik Pencere Mizah tarafından derlenmiştir.
Daha yeni Daha eski